.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری ساری

شهردار ساری از ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری ساری در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سیدعلی حجازی صبح یکشنبه در جلسه ای که در خصوص مسائل فرهنگی شهر ساری در شهرداری برگزار شد، افزود: فعالیتهای فرهنگی در شهرداری به دلیل نبود معاونت فرهنگی مستقل تا نقطه مطلوب فاصله دارد که امیدواریم با دایر کردن این معاونت فعالیتهای فرهنگی کیفی و موثری در سطح شهر انجام شود.

حجازی افزود: شهرداری درصدی از درآمد حاصله از بودجه سالانه خود را برای فعالیتهای فرهنگی و کتابخانه اختصاص داده است که در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

شهردار ساری بیان داشت: برای کمک به امور فرهنگی و احیاء کتابخانه ساری و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در سطح شهر توسط ارشاد و کتابخانه عمومی زمینی در منطقه شمال شهر به صورت بلاعوض در اختیار ارشاد قرار داده تا نسبت به احداث تالار بزرگ شهر اقدام شود.

وی در خصوص میزان هزینه های اعتباری شهرداری ساری در سالهای 85 و 86 مربوط به فعالیتهای فرهنگی گفت: در این سالها 10 میلیون ریال برای خرید کتاب، کمکهای پرداختی به موسسات عمومی و موسسات خصوصی مرتبط با فرهنگ اختصاص یافت.

حجازی همچنین میزان هدایا و پرداختی های تشویقی به افراد حدود 15 میلیون ریال و کمک و اعانات به مستمندان و افراد بی بضاعت را 59 میلیون ریال اعلام کرد.

شهردار ساری در پایان از کمکهای مالی شهرداری به انجمن کتابخانه ها و اماکن و زمین های واگذاری شده برای امر کتابخانه مرکزی در آینده نزدیک در مرکز استان خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.